[Tutor PyCZ] Otaceni obrazkem

Pavel Kosina geon na post.cz
Neděle Říjen 22 21:25:07 CEST 2006

petrik napsal(a):

>     Mno skusim to takhle že kdiž se souradnice Kurzoru == souradnicím
>     z nekterých objektu v Objkety[] tak udela tu udalost ..
>     zavolat souradnice Kurzoru vim, ale jak udelat to samé ale u
>     objektu...
>     ...Mám seznam Objektu ..
>
>     objekty = []
>         objekty.append(kladivo)
>         objekty.append(hlavnyobj)
>         objekty.append(stromcek)
>
>     while 1:
>             for nastroj in objekty:
>                  poziceM=pygame.mouse.get_pos()
>                  poziceO=nastroj.get_rect()
>                  if poziceM == poziceO:

Já bych místo if použil nějakou funkci collide* nebo něco podobného -
když pozice myši je celá nebo částečně uvnitř druhého objektu tak něco
dělej. Takto to srovnávat asi nejde, protože souřadnice se rovnat nikdy
nemohou. Až to budeš zkoušet, nech si ty souřadnice vypisovat, at můžeš
posoudit, jestli máš alespoň něco správně a jestli jsou to vůbec
souřadnice nebo v jakém formátu jsou.

--
geon
Pavel Kosina