[Tutor PyCZ] OT: radeji slovensky, please ( Otaceni obrazkem)

petrik petrik na extel.sk
Úterý Říjen 24 21:14:38 CEST 2006

Jasne ako v Cz sa to inač trošku berie.. kazdy ma iny styl písania .. ja som
si zvykol takto pretoze je to zvyk ... ale snad sa to časom zmeni .. dik za
upozornenie ..beriem na vedomie

Já osobně nechápu lidi co píšou bez diakritiky. Před patnácti lety pro
to byl důvod, dnes podle mě píšou bez diakritiky jen lidi, kteří buďto
jsou v zahraničí, a nebo jen lidi co si spletli datum. Vysvětlete mi
jedinou výhodu psaní bez háčků a čárek v českém fóru pominu-li snahu
vyrobit hůře čitelný text.

Miloslav Ponkrác