[Tutor PyCZ] OT: radeji slovensky, please ( Otaceni obrazkem)

Petr Prikryl PrikrylP na skil.cz
Středa Říjen 25 08:00:36 CEST 2006

petrik
> tak sry ..pokušam sa aspon nejak prispôsobit..ale beriem to
> ..len som nevedel či budete rozumieť to čo chcem, tu pointu
> čo chcem vystihnuť. .. ale Okj sry ze som Vaš jazyk
> urazil :) ...

Ale prd! Jazyk se urazit nedá. Urážejí se jenom lidé.
Aby bylo jasno, svou poznámkou, abys používal raději
slovenský jazyk, jsem se tě nechtěl nějak dotknout.
Píše sem víc Slováků a není s tím problém. Kdybys byl
ze Zimbabwe a jediná nám srozumitelná jazyková forma
by obsahovala tvé "kdiz", bylo by to O.K. Slovenština
je ale velmi srozumitelná a pěkná. Není důvod k jazykovým
pokusům. Když někdo nebude rozumět, zeptá se. Žádný problém.

pepr

P.S. Pokud se chceme stát mistry v nějakém programovacím
jazyce, měli bychom obstojně zvládat ten lidský.