[Tutor PyCZ] dají se nějak vložit výběry z OptionMenu jako položky do seznamu?

Pavel Kosina geon na post.cz
Úterý Říjen 31 12:07:30 CET 2006

Pavel Kosina napsal(a):

> http://tkintercz.wz.cz/optionmenu.htm nepomohlo?

# -*- coding: utf-8 -*-
from Tkinter import *

def ok(hodnota):
    u"Volaná funkce při změně hodnoty udělátka 'option'"
    print u"hodnota je:", promenna.get(), hodnota
    seznam.append(promenna.get())
    print seznam

okno = Tk()

seznam=[]

promenna = StringVar(okno)  # tkinterovská proměnná
promenna.set(u"jedna")      # počáteční hodnota

option = OptionMenu(okno, promenna, u"jedna", u"dva", u"tři", u"čtyři",
command=ok)
option.pack()

mainloop()

Pavel Kosina