[Tutor PyCZ] event, interrup, listener..proste asynchronni udalost v pythonu..

rajcze rajcze na gmail.com
Pondělí Září 18 19:22:44 CEST 2006

vytvor si timer, kterej bude v nejakym dosatatecne kratkym intervalu
kontrolovat, jestli nema nejaky znaky k precteni, a kdyz jo, tak si z
neho zavolej metodu, ve ktere to prectes a zpracujes.