[Tutor PyCZ] CherryPy

Matus Lucenic matus.lucenic na gmail.com
Úterý Září 19 20:04:15 CEST 2006

Ospravedlnujem sa za to 3-nasobne poslanie. Toto je moj prvy prispevok do konferecie a po odoslani som ocakaval, ze moj prispevok pride aj mne (kedze v nastaveni mam oznacenu volbu zasielania vlastnych prispevkov).
ml

------------------Povodna sprava----------------
Zdravim,
neni treba to posilat 3x... :)
Myslim, ze to cte vice lidi, ale ocividne jsou Tve zkusenosti s CherryPy
vetsi, nez jejich (i mych).
Ja CherryPy pouzivam v souvislosti s TurboGears a problemy ktere uvadis
neresim...
Libi se mi, ze narozdil od mod_python jsem nikdy neresil zadne problemy s
kesovanim-subjektivne se mi tedy zda CherryPy jednodussi pro vyvoj. Nemam
take zadne zkusenosti s produkcnim nasazenim.
J.