[Tutor PyCZ] Jake IDE pro Win?

Roman Miklos RMiklos na pss.sk
Čtvrtek Září 21 18:02:46 CEST 2006

Nazdar,
Podla mna je najlepsi maly free editor vim (Vi Improved). Je to ako
unixovy vi, ale ma to pod Windows GUI a netreba vediet prikazy eidtoru vi,
lebo mozes normalne pouzivat mys. Staci vediet z editora vi len prikaz "i"
pre Insert a ostatne vybavis mysou.
Ak naproti tomu ovladas uz vi, mozes tam z neho vsetko vyuzit. Okrem toho
vim rozpoznava farebne syntax mnozstva inych jazykov, takze ak pouzivas aj
ine jazyky, mozes nato tiez pouzit vim. Ja pouzivam vim na vsetko.

Ked chces bezpodmienecne IDE, skus mozno Komodo (www.activestate.org)
Kedysi mali verziu 2.5 Personal zadarmo.

sebastian <sebastian na sendmail.cz>
Sent by: tutor-bounces na py.cz
21.09.2006 17:47
Please respond to
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>

Konference Tutor portalu PyCZ <tutor na py.cz>
cc

Subject
[Tutor PyCZ] Jake IDE pro Win?

Zdravim,
zacinam s pythonem a resim otazku v cem ho psat? (pod win) procetl jsem
clanek na py.cz, koukl se po netu ale nejak nemuzu najit nic mne
vyhovujiciho ... chtel bych neco jako Dev-Cpp ale pro python ... melo by
to byt "lehkotonazni", free a nepreplacane funkcemi mno a vhodne pro
zacatecniky ;-) jeste dodavam ze chci psat v puthonu "klasicke" aplikace
nikoliv webove aplikace (nektera ide jsou na to zda se zamerena).

Mate nejaky tip?

Diky, Seb.