[Tutor PyCZ] dotaz k "import"

Jakub Hegenbart kyosuke na seznam.cz
Středa Září 27 11:11:44 CEST 2006

sebastian wrote:
> hmm a jaky to ma prakticky vyznam? jako zacatecnikovi se mi zda lepsi
> druha varianta protoze je hned videt z ceho ktera funkce je ...
Když budu potřebovat v jenom modulu hned několikrát třeba konstruktor
"chaco2 <chaco2.html>.advanced_datamodel
<chaco2.advanced_datamodel.html>.scalardata
<chaco2.advanced_datamodel.scalardata.html>.ScalarDataSeries", přeci jen
radši použiju na začátku modulu příkaz
<chaco2.advanced_datamodel.scalardata.ScalarDataSeries.html>

from chaco2 <chaco2.html>.advanced_datamodel
<chaco2.advanced_datamodel.html>.scalardata
<chaco2.advanced_datamodel.scalardata.html> import ScalarDataSeries
<chaco2.advanced_datamodel.scalardata.ScalarDataSeries.html>

což asi bude i bude přehlednější. ;-)

Na druhou stranu, "import re" je u mě úplně v pohodě, jelikož "re."
tolik nepřekáží. Asi záleží na vkusu a situaci. ;-)

Jakub