[Tutor PyCZ] Tkinter

Pavel Kosina geon na post.cz
Čtvrtek Březen 29 17:09:07 CEST 2007

babca napsal(a):
> Ja se nejdriv koukam a potom se ptam, takze ano koukal. Jinak je to hezky reseni, ale je prusvih v tom, ze neni znama velikost spodni systemove listy, takze muze byt cast obsahu okna skryta. Dalsi problem je, ze nemuzeme vedet jak vysokou ma uzivatel listu (jeden a vice radku) a v linuxu jsou tyto rozmery jine, takze se tento rozmer neda odhadnou. Tak jinak, da se oknu odeslat zprava, ktera dane okno maximalizuje?? Tak aby to fungovalo jak na win tak unix. Neco na zpusob api (SendMessage(...)). Existuje neco takoveho??

Uplně jsem na tento dotaz zapomněl. Taky proto, že napoprvé se mi nic
nepovedlo. Ani ted nemám řešení přímo s maximalizací, ale je to přes
celé okno:

from Tkinter import *
okno=Tk()
sirka, vyska=okno.maxsize()
okno.geometry("%ix%i+0+0" % (sirka, vyska))
mainloop()

Pravá maximalizace určitě jde taky, ale jak? Pokud to zjistíš na nějakém
anglickém foru, dej vědět.

Pavel Kosina