<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content=text/html;charset=ISO-8859-2>
<META content="MSHTML 6.00.5700.6" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY text=#000000 bgColor=#ffffff>
<DIV><BR>&nbsp;</DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <BLOCKQUOTE cite=mid002601c6ebb4$ffd0c330$53b8a8c0@wracker type="cite">
    <BLOCKQUOTE 
    style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: rgb(0,0,0) 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
      <P><FONT face=Arial size=2>Taže ... už ted chapu co přesne myslíš,snáď 
      taky raz budu umět takhle chapat tyhle veci .</FONT> 
  </P></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE><BR><BR>umíš nadefinovat, vytvořit funkci, že 
  když zavolám:<BR><BR><TT>mojeFunkce("hroch.txt", 12, 47)<BR><BR></TT><BR>aby 
  funkce vytiskla předané parametry ? To umíš? <BR>Jestli ano, tak použij to 
  samé schéma na metodu __init__(....).... Akorát že tam to nebudeš tisknout, 
  ale ukládat do různých proměnných self.neco ....<BR><BR><BR><PRE class=moz-signature cols="100">-- 
geon
Pavel Kosina
</PRE>
  <P>
  <HR>

  <P>Mno jak jsem řikal ze tomu vicemene&nbsp;chapu ,tak uz ne :)</P>
  <P>ale skusim na to jit pomalu .&nbsp;</P>
  <P><FONT face=Arial size=2><EM>class 
  Opicka(pygame.sprite.Sprite):<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; def __init__(self, image 
  ,<STRONG>pozicie</STRONG>):<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
  pygame.sprite.Sprite.__init__(self) 
  #<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; self.image, self.rect = 
  nahrajObrazok(image)<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; obrazovka = 
  pygame.display.get_surface()<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
  self.oblast = 
  obrazovka.get_rect()<BR></EM>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
  </FONT></P>
  <P><FONT face=Arial size=2>Mno nevim jak vytisknout ty souradnice obrazku. 
  :/</FONT></P></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>