<br><font size=2 face="sans-serif">Pozrel som si ten program editor.py</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Neviem ci som dobre rozumel, ale asi
chces, aby kladivo zareagovalo na kliknutie tak ako opicka.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Problem bol hlavne vo metode trefa(self,
ciel) triedy Kurzor, ktora nemala vzdy definovanu navratovu hodnotu, </font>
<br><font size=2 face="sans-serif">ale len ked bol atribut self.pohladenie
= 0 a ty si sa rozhodoval na zaklade navratovej hodnoty tej funkcie. </font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Naco tam mas ten atribut self.pohladenie,
je vobec k niecomu?</font>
<br>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Takze urobil som toto:</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">1. upravil som metodu trefa() Kurzor-u
takto:</font>
<br>
<br><font size=2 face="Courier New"> def trefa(self, ciel):</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> "vracia
info,ak kurzor zasiahla ciel"</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #
Je tu problem s atributom self.pohladenie </font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #
(neviem na aky ucel ma sluzit), </font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #
ak self.pohladenie=1 funkcia nemala definovanu </font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #
navratovu hodnotu </font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #-
zakomentoval som doleuvedeny if</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> #if not
self.pohladenie:</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> self.pohladenie
= 1</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> zasahObd
= self.rect.inflate(-5, -5)</font>
<br><font size=2 face="Courier New"> return
zasahObd.colliderect(ciel.rect)</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">2. Dodal triede Kladivo, tie iste metody
ako ma trieda Opicka aby aj kladivo mohlo vydavat zvuk a tocit sa.</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">3. Vo funcii main() som trochu upravil
rozhodovaci blok takto:</font>
<br>
<br><font size=2 face="Courier New">
if kurzor.trefa(opicka):</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
print "Tu
je Opicka" </font>
<br><font size=2 face="Courier New">
zasahZvuk.play()</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
opicka.zasah()</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
elif kurzor.trefa(kladivo):</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
print "Tu je Kladivo" </font>
<br><font size=2 face="Courier New">
zasahZvuk.play()</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
kladivo.zasah()</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
else:</font>
<br><font size=2 face="Courier New">
netrafilZvuk.play()</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Tu je cely opraveny program</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">Skus to a napis, ci to malo byt tak,
alebo nie.</font>
<br>
<br>
<br>
<br>
<table width=100%>
<tr valign=top>
<td width=40%><font size=1 face="sans-serif"><b>"petrik" <petrik@extel.sk></b>
</font>
<br><font size=1 face="sans-serif">Sent by: tutor-bounces@py.cz</font>
<p><font size=1 face="sans-serif">09.10.2006 22:55</font>
<table border>
<tr valign=top>
<td bgcolor=white>
<div align=center><font size=1 face="sans-serif">Please respond to<br>
Konference Tutor portalu PyCZ <tutor@py.cz></font></div></table>
<br>
<td width=59%>
<table width=100%>
<tr>
<td>
<div align=right><font size=1 face="sans-serif">To</font></div>
<td valign=top><font size=1 face="sans-serif">"Konference Tutor portalu
PyCZ" <tutor@py.cz></font>
<tr>
<td>
<div align=right><font size=1 face="sans-serif">cc</font></div>
<td valign=top>
<tr>
<td>
<div align=right><font size=1 face="sans-serif">Subject</font></div>
<td valign=top><font size=1 face="sans-serif">Re: [Tutor PyCZ]
Pygame - zasahy a otočky (bylo:Re: Fw: HElP)</font></table>
<br>
<table>
<tr valign=top>
<td>
<td></table>
<br></table>
<br>
<br>
<br><font size=3><br>
</font>
<p><font size=2 face="Arial">Taže ... už ted chapu co přesne myslíš,snáď
taky raz budu umět takhle chapat tyhle veci .</font><font size=3> </font>
<p><font size=3><br>
<br>
umíš nadefinovat, vytvořit funkci, že když zavolám:<br>
</font><font size=3><tt><br>
mojeFunkce("hroch.txt", 12, 47)<br>
</tt></font><font size=3><br>
<br>
aby funkce vytiskla předané parametry ? To umíš? <br>
Jestli ano, tak použij to samé schéma na metodu __init__(....).... Akorát
že tam to nebudeš tisknout, ale ukládat do různých proměnných self.neco
....<br>
<br>
</font>
<br><font size=3><tt>-- <br>
geon<br>
Pavel Kosina<br>
</tt></font>
<p>
<hr>
<p><font size=3>Mno jak jsem řikal ze tomu vicemene chapu ,tak uz ne :)</font>
<p><font size=3>ale skusim na to jit pomalu . </font>
<p><font size=2 face="Arial"><i>class Opicka(pygame.sprite.Sprite):<br>
def __init__(self, image ,<b>pozicie</i></b><i>):<br>
pygame.sprite.Sprite.__init__(self) #<br>
self.image, self.rect = nahrajObrazok(image)<br>
obrazovka = pygame.display.get_surface()<br>
self.oblast = obrazovka.get_rect()</i><br>
</font>
<p><font size=2 face="Arial">Mno nevim jak vytisknout ty souradnice obrazku.
:/</font><font size=2><tt>_______________________________________________<br>
Tutor mailing list<br>
Tutor@py.cz<br>
http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor</tt></font>
<p><font size=2 face="sans-serif"><br>
Mgr. Ing. Roman MIKLÓŠ <br>
Prvá stavebná sporiteľňa a.s. <br>
Bajkalská 30, P. O. Box 48 <br>
829 48 Bratislava 25 <br>
Tel.: +421/ 2 / 582 31 174 <br>
Fax: +421/ 2 / 582 31 109 <br>
</font>