<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE></TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content=text/html;charset=ISO-8859-2>
<META content="MSHTML 6.00.2900.2963" name=GENERATOR></HEAD>
<BODY text=#000000 bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV style="FONT: 10pt arial">Mno skusim to takhle že kdiž se souradnice
Kurzoru == souradnicím z nekterých objektu v Objkety[] tak udela tu
udalost ..</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>zavolat souradnice Kurzoru vim, ale jak udelat to
samé ale u objektu...</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>...Mám seznam Objektu ..</FONT></DIV><FONT
face=Arial size=2></FONT></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV><FONT face=Arial size=2>objekty = []<BR>
objekty.append(kladivo)<BR>
objekty.append(hlavnyobj)<BR>
objekty.append(stromcek)</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>while 1:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2> for
nastroj in objekty:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
poziceM=pygame.mouse.get_pos()</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
poziceO=nastroj.get_rect()</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
if poziceM == poziceO:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
zasahZvuk.play()<BR> nastroj.zasah()</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ja se ptám jestly správne volám souradnice a
jestly to de takhle srovnat... </FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Diky .. a sry ze otravuji ... ja vim ze mi to
nikdo nemuže napsat celé ..ale mne to jeste nemyslí tak jak vam.. : /
</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>... proto se pořad vyptávam, protoze sam neumym
udelat tak vělky kroky :) ..mno mozna pro vas stupidni kroky..ale pro mne moc
velký :) ..</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial
size=2></FONT><FONT face=Arial size=2></FONT></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV><BR></DIV>petrik napsal(a):
<BLOCKQUOTE cite=mid003401c6f5c8$c211ab40$53b8a8c0@wracker type="cite">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2963" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Zdravim ja bych se chtel zeptat na to ,jak
udelat událost která delá tohle:</FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>-- Kdiž najedu na obrázek s kurzorem , obrázek
se začne točit.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>-- Kdiž kurzor posunu vedle(mimo obrázek) tak
se prestane točit.</FONT></DIV></BLOCKQUOTE>myslím že funkce OnMouseOver v
Pygame není, ale že se dá naprogramovat za použití:<BR><PRE wrap=""><A class=moz-txt-link-freetext href="http://geon.wz.cz/pygame/ref/pygame_event.html">http://geon.wz.cz/pygame/ref/pygame_event.html</A>
<A class=moz-txt-link-freetext href="http://geon.wz.cz/pygame/ref/pygame_mouse.html">http://geon.wz.cz/pygame/ref/pygame_mouse.html</A>
Kontrolovat, kde je myš, a pokud je náhodou nad něčím, tak něco udělat. A stáhnout si nějaké hry, kde to bude a podívat se do zdrojáku ;-)
</PRE><BR><PRE class=moz-signature cols="100">--
geon
Pavel Kosina
</PRE>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>Tutor mailing
list<BR>Tutor@py.cz<BR>http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor</BLOCKQUOTE></BODY></HTML>