<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD><TITLE></TITLE>
<META http-equiv=Content-Type content=text/html;charset=ISO-8859-2>
<META content="MSHTML 6.00.2900.2963" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY text=#000000 bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<BLOCKQUOTE cite=mid003f01c6f60d$d97c7d60$53b8a8c0@wracker type="cite">
<META content="MSHTML 6.00.2900.2963" name=GENERATOR>
<DIV>Hmm ... collide* to jsem jeste nevidel ... najdu na to nejaky přiklad
na py.cz? </DIV>
<DIV>mno ale ja jsem se ptal .... jestly správne volám souradnice objektú
..</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ma to vypadat takhle:</FONT></DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2></FONT></EM> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2><EM>poziceO=nastroj.get_rect()</EM></FONT></DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2></FONT></EM> </DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2>nebo:</FONT></EM></DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2></FONT></EM> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2><EM>poziceO=nastroj.get_pos()</EM></FONT></DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2></FONT></EM> </DIV>
<DIV><EM><FONT face=Arial size=2>???</FONT></EM></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: rgb(0,0,0) 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV
style="FONT: 10pt arial; font-size-adjust: none; font-stretch: normal">Mno
skusim to takhle že kdiž se souradnice Kurzoru == souradnicím z nekterých
objektu v Objkety[] tak udela tu udalost ..</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>zavolat souradnice Kurzoru vim, ale jak
udelat to samé ale u objektu...</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>...Mám seznam Objektu
..</FONT></DIV></BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: rgb(0,0,0) 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
<DIV><FONT face=Arial size=2>objekty = []<BR>
objekty.append(kladivo)<BR>
objekty.append(hlavnyobj)<BR>
objekty.append(stromcek)</FONT></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>while 1:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
for nastroj in objekty:</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
poziceM=pygame.mouse.get_pos()</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
poziceO=nastroj.get_rect()</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>
if poziceM == poziceO:</FONT></DIV></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE>Já bych místo if
použil nějakou funkci collide* nebo něco podobného - když pozice myši je celá
nebo částečně uvnitř druhého objektu tak něco dělej. Takto to srovnávat asi
nejde, protože souřadnice se rovnat nikdy nemohou. Až to budeš zkoušet, nech
si ty souřadnice vypisovat, at můžeš posoudit, jestli máš alespoň něco správně
a jestli jsou to vůbec souřadnice nebo v jakém formátu jsou.<BR><PRE class=moz-signature cols="100">--
geon
Pavel Kosina
</PRE>
<P>
<HR>
<P></P>_______________________________________________<BR>Tutor mailing
list<BR>Tutor@py.cz<BR>http://www.py.cz/mailman/listinfo/tutor</BLOCKQUOTE></BODY></HTML>