[python] predstavenie II

Vasko Miroslav vasko na ditec.sk
Úterý Duben 16 16:02:43 CEST 2002

ahojte,

ja som skor programator ako nejaky vizionar...
v Pythone si robim zopar drobnosti do prace,
hlavne ak potrebujem analyzovat vacsie mnozstvo
textu, co sa v nastroji u nas pouzivanom (Lotus Notes)
skratka robit neda...

dalej som si na malu "bokovku" spravil maly aplikacny server
zalozeny na XML-RPC,
spolu s rozhranim v php (teraz ho prepisujem do mod_python v apache)

tento server by som si rad rozsiril o autentifikaciu pomocou PAM,
sifrovane spojenie medzi klientom a serverom, pripadne podporu
sessions

ako vidite, u mna je to skor o praktickych problemoch...

miro