[python] Dotaz na list s pripadnou zadosti o pripojeni.

ViNiL vinil na zagamma.cz
Středa Duben 17 09:59:17 CEST 2002

On Wed, Apr 17, 2002 at 08:57:07AM +0200, Radek Hnilica wrote:
> Vzhledem k docasne (alespon doufam) nepristupnosti python.zagamma.cz je jedinym kontaktem tento mail-list.  Rad bych zvedel vice o deni kolem.  Jest li to mozno, rad bych byl informovan.

V cem spociva ona nepristupnost? Vcera mi na chvili umrel Apache, ale po
restartu se tvari opet normalne a ja s pristupem zadne problemy nemam.

Je problem s resolvovanim IP adresy nebo web server proste nic nevraci?

Dekuji za bugreport!

p.s.
Zatim tam beztak nic nejni... :-(

--
ViNiL the GNU hippie

Blbost neodhalená působí nezávisle na našem vědomí, a je tudíž škodlivá;
škodlivější je však blbost odhalená, ale přehlížená a trpěná.
                -- Twain