[python] Predstaveni

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Středa Duben 17 10:53:34 CEST 2002

Jeste par slov o me:
Jsem studentem posledniho roku Pisecke prumyslovky. Pristi rok snad budu na
Fakulte aplikovanych ved, v ceste pocitacu jsem usel dlouhou cestu od windows
az jsem nakonec skoncil u linuxu s Pythonem. Ucil jsem se vsechny mozne jazyky,
jako kazdy jsem asi zacinal na Basicu, pak Pascal, Visual Basic a Delphi, pak
jsem skoncil s Win a presel jsem na linux, kde jsem nejprve pouzival C/C++,
zkusil jsem i Objective C, neco jsem pochytil z PHP. U zadneho jazyka jsem ale
dlouho nezustal. Python pouzivam vubec asi nejdele, protoze 100% vyhovuje moji
predstave o nejlepsim jazyce.

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza.svec na seznam.cz>
http://snix.oceany.cz

Reklama:
Ziskejte pocitac! Je to GEnialne jednoduche!
http://www.genius.cz