[python] odkazy

ViNiL vinil na zagamma.cz
Sobota Duben 20 23:35:55 CEST 2002

On Sat, Apr 20, 2002 at 05:03:03PM -0400, Petr Vanek wrote:
> hoho, uz to tam sypu, jen chci poznamenat:
> budes-li muset upravovat a schvalovat kazdy odkaz, tak se utrapis...dej
> nam moznost si vytvorit pristup do toho systemu /treba jen do sekce
> odkazu/ at to muzem delat bez tebe. ubyde ti prace.

To je zasadnejsi vec, nez by se mohlo na prvni pohled zdat.

1) Ted ten web teprve vyrabim a z pochopitelnych duvodu nechci se zabyvat
nejakou robustnosti a bezpecnosti... Tohle se samozrejme v prubehu casu velmi
zmeni. Konkretne bych to videl na spolupraci pri vyhledavani newsu, zarazovani
clanku/dokumentu a sprave odkazu. Jen mi dejte cas na vytvoreni nejakeho
pouzitelneho systemu...
2) Co se tyce tech odkazu, nemam zatim v planu je zcela zautomatizovat.
Samozrejme chapu, ze to bude stat nejakou praci navic, ze dojde k nejakemu
spozdeni a tak, ale myslim, ze to za to stoji. IMHO:
Najit neco na internetu neni problem, pokud clovek vi, co hleda. Od toho jsou
vyhledavace, ne rozcestnik. Rozcestnik by mel slouzit naopak k tomu, aby
clovek ziskal prehled o moznostech v urcite oblasti. Proto bych rad tento
rozcestnik udrzoval tak, aby obsahoval pokud mozno odkazy primo na nejake
projekty nebo celistve dokumenty, zkratka primarni zdroje neceho, co ma nejakou a
trvalou hodnotu. Nemyslim si, ze ma smysl zarazovat odkazy na nejake ojedinele
clanky o pythonu nebo nejake homepage, ktere obsahuji nejaky vyber informaci
atd. To je spis prostor pro newsy, upozornit na jejich vznik. Jak rikam,
podstatu rozcestniku vidim v odkazech na domovske stranky projektu nebo knih
a tak, nez v honbe za slovem 'python'...

--
ViNiL the GNU hippie

if (argc > 1 && strcmp(argv[1], "-advice") == 0) {
   printf("Don't Panic!\n");
   exit(42);
}
(Arnold Robbins in the LJ of February '95, describing RCS)