[python] IRC

Fabian fabian na penguin.cz
Neděle Duben 21 11:48:31 CEST 2002

hmmm ale podle me to neni o rychlych prstech atd. kdyby se
veskera komunikace skladovala na webu (coz de - ja ji ted
skalduju do souboru) tak by to tak na nic nebylo. nebo spis
ta komunikace ktera by byla prinosna. reseni nejakeho
problemu. co vy na to? nechcete to ani zkusit?

Fabian

    |	E-mail: fabian.brdy na volny.cz          				 |
    |	IRC: IRCnet, irc.felk.cvut.cz, #eastside, #zhuleno               |
    |	Moje stranky:                                                    |
    |   http://vystavy.zde.cz     ::   Vystavy - Umeni na Internetu      |
    |   http://penguin.cz/~fabian ::   Moje homepage                     |