[python] IRC

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Duben 23 00:24:40 CEST 2002

On Mon, 22 Apr 2002 11:04:15 +0200
Radek Hnilica <Radek na Hnilica.CZ> wrote:

> No ja pouzivam irc kratce, mam klienta X-Chat, ten uz v sobe ma seznam
> rady serveru a rady irc siti.
>
> v IRCNet jsou tam treba
> IRCNet USA	us.ircnet.org
> IRCNet Europe	eu.ircnet.org
> IRCNet Italy	irc.ircd.it
> IRCNet Australia	au.ircnet.org
> ?		irc.stealth.net
> VUTBR		irc.cis.vutbr.cz
> Felk CVUT	irc.felk.cz
>
> Posledni dva jsem si tam pridaval sam.  Jinak jednotlive servery v
> dane siti tvori jakousi virtualni sit ktera siri kanaly site po vsech
> serverech (celem svete).

ahoj,

no, muj problem je, ze z penguina nemam problem jit na ceske irc
servery, ale z domu mne tyto servery nepusti. myslim si, ze je to diky
memu hostname z domeny .ca - proste tam pousteji jenom cechy. z tady
techto serveru mi nejede ani jeden...pouzivam klienta gaim, coz je gtk
multi aplikace, ktera umi jabber, mes, yahoo, irc, icq... irc mi tam
funguje v pohode, na irc.debian.org nemam problemy...

nejaky dalsi napad?

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487