[python] Zope na Pythonu 2.2?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Duben 25 21:19:55 CEST 2002

On Thu, Apr 25, 2002 at 01:35:43PM +0200, Jan Svec wrote:
> Dobry den,
>   osobne Zope vubec neznam a proto jsem chtel ji nainstalovat na svuj system.
> Zope mi tvrdila, ze jde nainstalovat na Python 2.1, ja v domeni, ze se tim
> mysli 2.1 a novejsi jsem ji prubnul na Pythonu 2.2, ale nesla zkompilovat.
> Nevite nekdo o tom, kdy ma vyjit Zope pro Python 2.2 (staci i devel vetev).
> Pripadne, jestli neexistuje nejake "spinave" reseni?

1) Domnenka 2.1+ je skutecne spravna -- ja Zope provozuji na Python 2.2.
Pravda, neodpusti si u jednoho modulu, jakoze bych mel prejit na jiny, ale
funguje.
2) V cem ten problem presne je? Pomohla by nejaka hlaska nebo tak :-)
3) V nejhorsim neni problem pouzit i binarni verzi, ktera si s sebou veze i
nezbytne minimum z Pythonu -- opravdu vyborna vec, pro spravu serveru...

--
ViNiL the GNU hippie

Arithmetic is being able to count up to twenty without taking off your
shoes.
                -- Mickey Mouse