[python] Re: Zope na Pythonu 2.2?

Jan Svec honza.svec na seznam.cz
Pondělí Duben 29 08:26:39 CEST 2002

Dne 25. duben 2002, ViNiL napsal:

> 1) Domnenka 2.1+ je skutecne spravna -- ja Zope provozuji na Python 2.2.
> Pravda, neodpusti si u jednoho modulu, jakoze bych mel prejit na jiny, ale
> funguje.
> 2) V cem ten problem presne je? Pomohla by nejaka hlaska nebo tak :-)
> 3) V nejhorsim neni problem pouzit i binarni verzi, ktera si s sebou veze i
> nezbytne minimum z Pythonu -- opravdu vyborna vec, pro spravu serveru...

Ta hlaska:
Pri kompilaci hleda v adresari /usr/local/lib/python2.2/config soubor
Makefile.pre.in. Ten tam neni a kdyz ho tam nakopiruju rucne z source dist.
Pythonu, zkrmi to, ale pri prekladu nahlasi neexistujici cil: spousti prikaz
make -f Makefile.pre.in boot ... Cil boot v tom makefile neni. Jinak se zkusim
podivat ne to co rikas. Diky za kazdou radu.

PS: Ty jsi to kompiloval nebo jsi pouzil binarku

--
S pozdravem
Jan Svec

<honza.svec na seznam.cz>