[python] Jak je to s domenou py.cz?

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Duben 29 10:33:23 CEST 2002

On Mon, Apr 29, 2002 at 10:14:54AM +0200, Jan Svec wrote:
> Cau Vinile a ostatni,
>   chtel jsem se te zeptat, jak daleko ses dostal s domenou py.cz?

Domena je koupena, overeny dokument zaslan cz.nicu a NIC! :-( Arrgh. Zkusim
s tim neco udelat.

> A jeste jedna vec - v prekladovem slovniku jsem pouzil nazev nasi komunity
> "Ceske sdruzeni programatoru a uzivatelu jazyka Python (zkracene PyCZ)" -
> ponekud dlouhe, ale prislo mi to vystizne. Ted me napadlo psat asi radeji
> "Ceskoslovenske sdruzeni programatoru a uzivatelu jazyka Python" - proc bysme
> meli zanedbavat slovenskou narodnost. To ze se v 93 par lidi dohodlo, ze nas
> rozdeli nemusi znamenat, ze se budeme ignorovat i tady.

No problem. Jen vyvstava otazka, proc se to jmenuje CZ a ne CS (jako napriklad
CSTUG). Ja bych z toho nedelal vedu. Nazval bych to Ceske, aby to
korespondovalo, a ze se nebranime Slovenskym clenum me prijde jaksi
normalni...

--
ViNiL the GNU hippie

Největší a nejdůležitější část výchovy každého člověka je ta,
kterou si dal sám.
               -- Gibbon