[python] Predstavenie ...

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Úterý Duben 16 15:47:30 CEST 2002

> Nakonec bych poprosil ucastniky teto konference, jestli by se nemohli
> predstavit a napsat par veci o sobe, cloveku se mnohem lepe pracuje kdyz vi, s kym ma tu
> cest.

   Hmm, asi som sa uz trocha vyfarbil tym, co som napisal v predchadzajucom prispevku.
Ucim matematiku na fakulte riadenia a informatiky Zilinskej Univerzity. Predtym to bola
Vysoka skola dopravna, tj. studium na nasej univerzite este vzdy zavana inzinierskym studiom.

   Rad by som bol mladsi, ako som :-) Ucim uz 27 rokov a stale som nespokojny s tym, ako sa
matika podava. S pomocou pocitacov sa da ucenie velmi, velmi zefektivnit a urobit zaujimavym.
To je, co ma hlavne zaujima. Snazim sa ziskat aky-taky prehlad o Open-Source nastrojoch, ktore
sa na to hodia a aj ich pouzivat. Niekedy neviem, ci som viac matik, alebo "pocitaciak".

   Nerad by som vela kecal. Kto chce vediet viac, pozrie si nas katedrovy server

                                 http://frcatel.fri.utc.sk.

                                                        m na f