[python] intro

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Duben 17 06:10:40 CEST 2002

On Tue, Apr 16, 2002 at 10:30:12AM +0200, Jan Svec wrote:
> Dne 15. duben 2002, <python na zagamma.cz> napsal:
>

> Jasne, pokud nekdo prijde na prazdny stranky, tezko se vrati. Musi se to
> poradne nacasovat na chvili, kdy web uz k necemu bude a zacnou se rysovat
> prvni vysledky nasi prace

ahoj vsem,

predstavovat se tezce nestiham, slibuju, ze introduction dam do kupy,
at vite kdo jsem a co vsechno neumim.

udelal jsem announci na tento mailing list, treba se najdou nejaci
dobraci, kteri by se take radi zucastnili. v zasade jsem pouzil viniluv
uvodni letter, nechal jsem tam nakonec i tu adresu webu s onim vecnym
dodatkem, ze je to prave v priprave a je potreba najit ruce a nohy
to ozivit. http://penguin.cz/novinky-view.php3?id=561

osobne nemam s pythonem zadne zkusenosti, programator taky nejsem. co
mne laka je python jako jednotne prostredi s mnoha moznostmi, ktere
potrebuji:
- scriptovaci jazyk
- webove aplikace
- newebove aplikace ;-)
- multiplatformnost
- python based zope web
- ...

nevim, zda jsem to vyjadril presne, ale jak rikam: stavim se k tomu
uzivatelsky, programator-bastlir ;-) ...vetsinou zpracovavam data z
databazi. poslouzit zde mohu jako obcasny prekladatel malych celku -
velke casti vetsinou nezvladam casove a upadnou v zapomenuti ;-(,
dale jako betatester a jako psychicka podpora - nekdo kdo nasloucha ;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487