[python] web update

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pátek Duben 19 22:31:54 CEST 2002

Ahoj!

Tak jsem zase trosku hejbnul s webem. Hlavne jsem vyhodil -- diky diskuzi na
penguin.cz (fakt diky :-)) -- vetsinu dosud nefunkcnich casti. Take jsem si
hral trochu s administrativnim rozhranim, takze to tezko ocenite... No a
hlavne jsem pridal infobox s changes, a tak uz tu nebudu otravovat s temito
reporty -- koho to zajima, at se proste koukne na ten web, ze jo...

Jak to vypada s tim slovnikem? Poslete mi, prosim, nejakou pre-verzi toho, na
cem ste se dohodli. Abych mel nejaky material pro cast "dokumenty"... Diky.

Hezky weekend.

--
ViNiL the GNU hippie

Vědění jest moc - ovšem musíte to vědět na tu správnou osobu.
               -- Mumfordová