[python] odkazy

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Duben 20 23:03:03 CEST 2002

On Sat, 20 Apr 2002 13:22:14 +0200
ViNiL <vinil na zagamma.cz> wrote:

> Ahoj!
>
> Zabyval jsem se odkazy na Pythonovske veci. Uvital bych vasi
> spolupraci, kdybyste zacli ten system odkazu plnit. Nejlepe pomoci
> pripraveneho formulariku.

ahoj,

hoho, uz to tam sypu, jen chci poznamenat:
budes-li muset upravovat a schvalovat kazdy odkaz, tak se utrapis...dej
nam moznost si vytvorit pristup do toho systemu /treba jen do sekce
odkazu/ at to muzem delat bez tebe. ubyde ti prace.

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487