[python] odkazy

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Duben 21 02:33:10 CEST 2002

On Sat, 20 Apr 2002 23:35:55 +0200
ViNiL <vinil na zagamma.cz> wrote:

ahoj,

> 1) Ted ten web teprve vyrabim a z pochopitelnych duvodu nechci se
> zabyvat nejakou robustnosti a bezpecnosti... Tohle se samozrejme v
> prubehu casu velmi zmeni. Konkretne bych to videl na spolupraci pri
> vyhledavani newsu, zarazovani clanku/dokumentu a sprave odkazu. Jen mi
> dejte cas na vytvoreni nejakeho pouzitelneho systemu...

ja osobne bych velmi ocenil nejake konkterni poznatky k tomu, jak ten
web vznika, jaka nastaveni tam bezi a podobne. vim, ze je to tezke z
hlediska casu, navic otevrit se neni jednoduche, ale myslim si, ze by to
bylo zajimave videt vznikat. samozrejme muzes mit opacny nazor, pak
nemam zadne dalsi poznamky..., snad jen ze bohuzel...

> [...]
> oblasti. Proto bych rad tento rozcestnik udrzoval tak, aby obsahoval
> pokud mozno odkazy primo na nejake projekty nebo celistve dokumenty,
> zkratka primarni zdroje neceho, co ma nejakou a trvalou hodnotu.
> Nemyslim si, ze ma smysl zarazovat odkazy na nejake ojedinele clanky o
> pythonu nebo nejake homepage, ktere obsahuji nejaky vyber informaci
> atd. To je spis prostor pro newsy, upozornit na jejich vznik. Jak
> rikam, podstatu rozcestniku vidim v odkazech na domovske stranky
> projektu nebo knih a tak, nez v honbe za slovem 'python'...

no, nevim jesteli ted popisujes myslenku tech 'odkazu$, nebo zda ted
myslis na veci, ktere jsem tam poslal - vsechny z nich byly celistve
dokumenty konkretne se zabyvajici jazykem. osobne bych dokonce navrhoval
osloveni serveru/autoru a provest jejich miror na pycz.cz

jak ale rikam - to je vse na tom, kdo ten web dela, ty to muzes citit
jinak...

> Python mailing list
> Python na ns.chl.cz
> http://ns.chl.cz/mailman/listinfo/python
^^^^^^^
byl by problem tady pridat adresu toho webu, presnou adresu na archiv,
popripade nejaky prohledavac archivu?

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487