[python] IRC

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Neděle Duben 21 16:27:04 CEST 2002

> jo muze se ten kanal prejmenovat. #py.cz je taky volny.
> drzim ted oba. skuste tam nekdy prijit at se domluvime

   Predpokladam, vzhladom na predchadzajuce informacie, ze na CVUT je skupina ludi (hlavne studentov?),
ktorych Python aj zaujima, aj v nom nieco robia. To je dobre.

   Osobne tiez mam k IRC vztah skor zaporny. Chce to cas, rychle prsty, rychle myslenie a pohotove reakcie...
Skoro vsetko z toho mi chyba :-)

   Existuje vsak mnoho inych sposobov komunikacie. Mozno by sa uz v Prahe mohli organizovat akcie v style
"Zope Beer Nights", ako onehdy pisal ViNiL. Mohli by sa nazyvat "Pythonske Pivne Noci" (skratka PyPiNo)?
Je pekne, teplo, tak preco len tukat do klavesnic v uzavretych priestoroch?
Len ma mrzi, ze som od Prahy tak daleko...

                                                        m na f