[python] IRC

Radek Hnilica Radek na Hnilica.CZ
Pondělí Duben 22 11:04:15 CEST 2002

On Sun, Apr 21, 2002 at 01:23:45PM -0400, Petr Vanek wrote:

> ahoj,
>
> kdyz mi reknes jmeno irc serveru v ircnet siti, na ktery se mohu
> prihlasit z domeny .ca (canada), tak nemam problem. v seznamu na irc.cz
> jsem nasel dva, ani jeden z nich mi neodpovida na ping a nebere me
> prihlaseni. ceske servery mne nepusti z jine domeny nez z .cz ;-(

No ja pouzivam irc kratce, mam klienta X-Chat, ten uz v sobe ma seznam
rady serveru a rady irc siti.

v IRCNet jsou tam treba
IRCNet USA	us.ircnet.org
IRCNet Europe	eu.ircnet.org
IRCNet Italy	irc.ircd.it
IRCNet Australia	au.ircnet.org
?		irc.stealth.net
VUTBR		irc.cis.vutbr.cz
Felk CVUT	irc.felk.cz

Posledni dva jsem si tam pridaval sam.  Jinak jednotlive servery v
dane siti tvori jakousi virtualni sit ktera siri kanaly site po vsech
serverech (celem svete).

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>