[python] IRC

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Duben 23 08:32:21 CEST 2002

On Tue, Apr 23, 2002 at 08:18:11AM +0200, Radek Hnilica wrote:
> FOR: webmaster py.cz
> chtelo by to k informaci o irc kanalu pridat jmena serveru, muze se
> zacit vyse uvedenymi.  Kdyz bude nekdo vedet dalsi tak se tam prida.

Jiste, jen jsem prosil, jestli nemuzete pouzivat kanal #py.cz. Dost by se mi
libilo, kdyz "se jmenujeme" PyCZ mit domenu py.cz (tu mame do konce tydne),
tak i ten kanal by se tak mohl jmenovat.
Ano, jiste, ztracime tim tu hezkou transparentnost s pythonem, ale rekl bych,
ze to neva -- uz jen pro to, ze na webu udelam ten odkaz...

Je nekdo proti?

--
ViNiL the GNU hippie

V nouzi poznáš přítele - v blahobytu přítelkyni.
               -- Zima