[python] IRC - ale hlavne Python.

Michal Kaukic mike na frcatel.fri.utc.sk
Úterý Duben 23 12:44:10 CEST 2002

---Reply to mail from jkf about [python] IRC

    Z poslednych prispevkov mam pocit, ze sme na konferencii o IRC.
Nemyslim, ze by sme nazvom PyCZ stracali transparentnost s Pythonom (a predstavte si este PySK!).
V nasich kruhoch nam Py ... jednoznacne evokuje Python. Suhlasim s ViNiL-om, ze sa usilujeme
o komunitu uzivatelov (a vyvojarov).

    Ak niekto vidi IRC ako dolezity nastroj, je to v poriadku ale taketo veci by si mohli ti, ktorych to zaujima,
vykonzultovat (mailom alebo cez IRC) mimo tejto konferencie. Myslite na to, ze viacerych ucastnikov konferencie
to moze aj odradit. Navrhujem thread o IRC na konferencii ukoncit (ViNiL - co ty na to?),
resp. technicke prispevky o IRC zretelne oznacit ako OFFTOPIC.
Ak sa IRC-aci dohodnu na niecom, co sa tyka Python-u, staci to poslat do konferencie raz.

    Velmi sa mi paci vecna a jasna reakcia Honzu S. a aj jeho praca. So vsetkym co pisal, suhlasim.
Preklad tutorialu zrejme zvladne sam, my mozeme pomoct pripomienkami, ked ho zverejni.
Podla mna, preklad dalsich casti zo zakladnej sady dokumentacie k Pythonu nie je taky naliehavy.
Uz som nadhodil, ze mozem pracovat na preklade "Dive into Python" - tutorialu pre pokrocilych
(http://diveintopython.org/). Prve styri kapitoly su vhodnym doplnkom k zakladnemu Tutorialu.
Pytam sa znova - mozem to prekladat, alebo ma niekto na mysli nieco konkretne, uzitocnejsie,
co by sa malo urobit skor?

    Nech hovorime trochu aj o Pythone. Aku Python shell pouzivate? Mne sa velmi osvedcil IPython
(http://www-hep.colorado.edu/~fperez/ipython/), vrelo odporucam.

                                                         m na f