[python] Python - taková skoro školní úloha

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Čtvrtek Srpen 1 10:09:08 CEST 2002

On Thu, Aug 01, 2002 at 09:46:27AM +0200, ViNiL wrote:

> Hezka historka :-) Neni nad to, kdyz clovek ma konferenci, kde si muze v klidu
> zanadavat na sefa, ze? ;o-)))
>
> Ale zpet k problemu. To, ze Slovo vytvari pseudoHTML na zvraceni neni zadna
> novinka, ale nebylo by snazsi ukladat ty dokumenty v nejakem jinem, snad
> snadneji zpracovatelnem, formatu (napada me rtf), nebo az ten potom
> konvertovat do HTML?

Pri cteni ruznych historek s "mene zkusenymi" uzivateli mne napadlo
jedno doplneni Murphyho zakonu:

"Mnohem jednodussi, nez-li delat osvetu mezi uzivateli, kteri posilaji
petiradkove emaily v desetimegove .doc priloze, je napsat si nejaky .doc
konvertor".

:-)

Radek Kaňovský