[python] MSWord document

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Srpen 20 12:44:43 CEST 2002

On Tue, Aug 20, 2002 at 10:32:24AM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:
> OS je Win95czOSR2. wvware (alias wordview) je pro unixy. Nebo se to da
> uchodit i pod wokny?

Proc by takova aplikace mela byt systemove zavisla? Je to postavene na samych
otevrenych technologii, takze v principu by to melo jit zkompilovat vsude.
Ovsem prakticky nevim... mlikosoftim produktum se jaksi... vyhybam.

> Jak je to s jeho kompatibilitou s OfficeXP?

To nevim. Nevyznam se naprosto ve verzovani techto produktu... na wvware
homepage pisou neco jako word v6, ale to mi nic nerika.

--
ViNiL the GNU hippie

Když jsi přišel na svět, plakal jsi a všichni se radovali. Žij tak, aby
všichni plakali, až jej budeš opouštět.
                -- Konfucius