Re: [python] Python - taková skoro školní úloha

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Čtvrtek Srpen 1 09:42:04 CEST 2002

> [...]
| Nezlobte se, ale dovolil bych si takovou malou myslenku, v tento pozdni
vecer:
| snazil bych se delat veci rovnou "spravne" a neztracet cas a energii
| opravovanim chyb druhych. Predpokladam, ze s temito "well misformed"
dokumenty
| musite pracovat, protoze to produkuji BFU v nejakych, nejspise
mlikosoftich,
| produktech. A coz jim vrazit do ruky napr. OpenOffice, ktere ukladaji
"word
| compatible" dokumenty v XML, takze z nich naopak muzete vygenerovat, co

Já je k tomu nepřinutím, jedou na Citrixu a nejsem správcem. Naopak šéf má
M$ za božstvo. Když jsem mu řekl, že parametry mého stroje nepostačují k
tomu aby mi na něm jely Wxp + OfficeXP a proto tam pořád mám W95/O97 s
linuxem, odvětil, že je vázán smlouvou s MS o využívání pouze posledních
verzí MS produktů (a jen nich). Ale vzhledem k tomu, že se na centrále moc
nevyskytuji, moc mu to nevadí. Jinak nápad s podkožní implementací ID čipu
považuje za fajn vynález a nechal by si to udělat, protože on je člověk s
žádnými nezákonnými aktivitami, takže mu sledování nevadí. Dál ho nebudu
komentovat.

| Zkratka, trochu me pripominate toho strycka ze Saturnina, co vybrabel
mydlo ze
| spiny :-)

Na to už si nevzpomínám, asi si to budu muset přečíst po 20 letech :)

Zdraví JL.