[python] MSWord document

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Srpen 20 10:32:24 CEST 2002

| Odesílatel: ViNiL <vinil na zagamma.cz>
| Wokna nemam, takze primou radou rozhodne nepomuzu, ale je zrejme, ze
problem
| je v te vlastni konverzni funkci -- zrejme nejake win API nebude nebude
az tak
| spravne :-) Jako workaround doporucuji misto MSWordWin.py pouzit
MSWord.py,
| ktere pro konverzi vola externi wordview, kterezto doporucuji stahnout a
| zkompilovat :-)

Tak nas voda malem vyplavila a 100m od domu mame krasne hnede jezero o
velikosti 60km^2. V kasarnach se o nas hezky starali :)
Ale zpatky na pevnou zem.

OS je Win95czOSR2. wvware (alias wordview) je pro unixy. Nebo se to da
uchodit i pod wokny? Jak je to s jeho kompatibilitou s OfficeXP?

DIky moc, JL.