[python] XML

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Srpen 27 15:01:45 CEST 2002

On Tue, Aug 27, 2002 at 10:20:45AM +0200, Jirka 'Eagle' Novak wrote:
> Ahoy.

> (Bud jste vsichni na prazdninach, nebo prispevky z newsu nejsou videt v
> mailinglistu.)

Druha moznost je spravna a uz jsem ti to psal. Snazim se zjednat napravu, lec
jde to pomalu. Zrejme z duvodu cislo jedna :-)

> Mam konfiguracni soubor v XML - napr:

...snip...

> A prislusny soubor s DTD. Rad bych tento soubor zpracoval pomoci
> programku v pythonu. Cilem je nacist tento konfiguracni soubor a byt
> schopen se zadanymi elementy a atributy dale pracovat (napr. je zapsat
> do souboru v jinem tvaru).
> Dival jsem se na sax, ale nejsem z toho vubec moudry.

A co tohle:
http://www.fourthought.com/Presentations/oreilly-1999-08-22/page0.html

--
ViNiL the GNU hippie

Existují tak věrné ženy, že mají výčitky svědomí, když svého muže
podvádějí.
                -- Guy de Maupassant