[python] idle pro linux

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Neděle Prosinec 29 04:53:48 CET 2002

On Sun, Dec 29, 2002 at 04:08:15AM +0100, Rene Kolb wrote:

> mam pocit, ze si pletes pojmy :)
> idle != ide, pricemz rozdil mezi jednim a druhym

ja nikde nezminil IDE, ale IDLE, nevim z ceho usuzujes, ze chci IDE -
podle mych pozadavku (visal basic?)?

> je, mirne receno, propastny.

> videl jsem pro Python (nejen) celkem zajimavy nastroj: Anjuta.

uz hledam..ouups, chte to downlodowat 13 MB, a zabere 30 - to je moc!!!
zase tak moc toho preci nechci...

> a jsem presvedcen, ze by se k 'podobne' funkcnosti dal donutit
> i vim.

rad si necham poradit ;-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487