[python] tiskova vrstva pro wxWin a python obecne

ViNiL vinil na zagamma.cz
Neděle Prosinec 29 14:44:22 CET 2002

On Sun, Dec 29, 2002 at 03:36:59AM +0100, Petr Vanek wrote:
> prijemny vecer,
>
> jeste jedna doterna otazka:
> potrebuji z programu tisknout, ale nevim, jak mam resit tiskove sestavy
> - omlouvam se za to nazvoslovi, ale to mam z visual basicu - hledam
> proste neco, kde bych si nadefinoval hlavicky, paticky, pole a pak tam
> mohl lit data. asi jedinou vec, kterou jsem nasel ve wxPython je canvas, ale
> ja chci treba delat sestavu - takze potrebuji i odstrankovani a
> tak...samozrejme platformne nezavisle...vite o necem? preview by nebylo
> na skodu...;-)

Nejak se nemuzu zbavit pocitu, ze tyhle veci resim nejradeji takto:

pythonovska aplikace => print.tex -> TeX => print.dvi -> dvips -> tiskarna

nebo pres PDF, ale to je temere to samy...

--
ViNiL the GNU hippie

Když je třeba udělat v životě důležitý krok, ptá se muž, co má
říci. Žena, co si vezme na sebe!
               -- Hubbard