[python] idle pro linux

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Prosinec 30 03:18:49 CET 2002

On Sun, Dec 29, 2002 at 12:23:12PM +0100, Rene Kolb wrote:

> usuzuji tak z toho, co zde popisujes:
>
> protoze to, co popisujes je obecne nastroj, kteremu se rika IDE
> (RAD,...). IDLE je nazev programu spadajiciho do kategorie IDE.
>
> mozna je to jen otazka formulaci vet...

souhlasim. obecne je mi jedno jak se to jmenuje ;-)), hlavne to musi
fungovat ;-)

>      ... pricemz Anjuta, Scite, Komodo apod jsou jen dalsi IDE...

> proboha, odkud to beres?

 Will use 15,4MB of disk space  DL Size: 5986kB
--\ Packages being automatically installed to satisfy dependencies
piA binutils                                                                               <none>    2.13.90.0.
piA gcc                                                                                    <none>    2:2.95.4-1
piA gcc-2.95                                                                               <none>    1:2.95.4-1
piA libzvt2                                                                                <none>    1.4.2-8
piA make                                                                                   <none>    3.79.1-15
--\ Packages to be installed
pi  anjuta                                                                                 <none>    0.1.9-5

anjuta zavisi na gcc prestoze ji chci pouzivat na python, kam to ten svet speje...

> muzes zacit treba tady :)
> http://www.root.cz/clanek/1264
> http://www.root.cz/clanek/1269

nevite nekdo o konkretnim pluginu? pozdaval se mi ctags ve spojeni s
nejakym pluginem, ale osobne nemam moc casu si s tim hrat, zatim si
nainstaluju scite, ale je to hrozne na ovladani...lepsi nez dratem do ucha...

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487