[python] kritika slovniku terminu Pythonu

Jan Samohyl samohyl na webseek.cz
Úterý Prosinec 17 22:08:27 CET 2002

Ahoj,

> nevim, jestli je python vhodny pro zacatecniky, ale rozhodne
> souhlasim s tim, ze je srozumitelny a elegantne se v nem programuje
> (i kdyz... sveho casu jsem to tvrdil zejmena o smalltalku:))

Ja s tim taky souhlasim, ale zajimalo by me, co vas primelo k tomu, prejit od Smalltalku k Pythonu? Pred casem me nekdo
premlouval do Smalltalku, a ja musim uznat, ze nejlepsi, co jsem mu mohl rict bylo, ze se mi to zda srovnatelne, a kdybych uz
neumel Python, tak bych se na ten Smalltalk rozhodne podival..

S pozdravem Jan Samohyl