[python] idle pro linux

Rene Kolb renda na regnet.cz
Neděle Prosinec 29 12:23:12 CET 2002

On Ne, 2002-12-29 at 04:53, Petr Vanek wrote:

> ja nikde nezminil IDE, ale IDLE, nevim z ceho usuzujes, ze chci IDE -
> podle mych pozadavku (visal basic?)?

usuzuji tak z toho, co zde popisujes:

protoze to, co popisujes je obecne nastroj, kteremu se rika IDE
(RAD,...). IDLE je nazev programu spadajiciho do kategorie IDE.

mozna je to jen otazka formulaci vet...

     ... pricemz Anjuta, Scite, Komodo apod jsou jen dalsi IDE...

> uz hledam..ouups, chte to downlodowat 13 MB, a zabere 30 - to je moc!!!
> zase tak moc toho preci nechci...

proboha, odkud to beres?

-rw-------    1 niino    develop   1312698 pro  5 14:01
anjuta-1.0.0-1.rh73.i386.rpm

moje anjuta, v rpm, ma jak vidno nejakych 1.3 MB

[niino na angus niino]$ du -h /usr/share/anjuta/ /usr/share/pixmaps/anjuta/
/usr/lib/anjuta/ /usr/share/omf/anjuta/ /usr/share/doc/anjuta
/usr/bin/anjuta*
192k	/usr/share/anjuta/gnome
88k	/usr/share/anjuta/gnome2
208k	/usr/share/anjuta/properties
1.9M	/usr/share/anjuta
860k	/usr/share/pixmaps/anjuta
128k	/usr/lib/anjuta
24k	/usr/share/omf/anjuta
304k	/usr/share/doc/anjuta
1.3M	/usr/bin/anjuta
8.0k	/usr/bin/anjuta_import.sh
8.0k	/usr/bin/anjuta_launcher

dohromady me to nedava vic nez 6 MB, velice pochybuju
ze by se do podobne velikosti vesel treba ten VBasic :)

30 MB maji mozna rozbalene zdrojaky, ktere neni problem
po prekladu smazat (kdyz uz je treba setrit mistem).

> rad si necham poradit ;-)

muzes zacit treba tady :)
http://www.root.cz/clanek/1264
http://www.root.cz/clanek/1269