[python] from modul import *

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Červenec 5 02:44:52 CEST 2002

zdravim,

ve vsech howto se nedoporucuje importovat * from modul, nebot
to promicha karty jmen promenny v namespace (pekne receno ;-). navic se
mi zda (a i jsem to nekde cetl), ze to zpomali start programu, nebot se
nacte i to, co neni potrebne.

pouzivam wxPython GUI a zkusil jsem namisto from wxPython.wx import *
pouzit from wxPython.wx import wx, ale casove to vychazi na stejno (mam
slaby pocitac, tak vim, o cem mluvim - zhruba o osmi vterinach
natahovani modulu wxPython). problemy se jmeny  promennych v v
namespaces mne tolik netrapi, ma pro mne smysl se trapit se specifikaci
konkretnich importovanych veci, kdyz mi to nic neprinasi?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487