[python] Locales na Win32?

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Červenec 10 09:56:54 CEST 2002

Dobrý den,

Nekamenujte mne, prosím. Bohužel to musím dělat pod okny. Mám problem se
Zope 2.5.1 a cestinou pod Win32 (reportovaný problém č.463). Dodavam jen,
ze se Zope 2.4.0 to neni potreba, takze mozna je to problem nove verze
Pythonu. Pod Linuxem bych vedel jak to nastavit, ale vite nekdo jak mam
definovat locales pod Win32? Zkusil jsem udělat set LANG=cs_CZ, ale
nepomohlo to taky.

C:\Program Files\zope-web\lukesh251>bin\python z2.py -L cs_CZ
The specified locale is not supported by your system.
See your operating system documentation for more
information on locale support.

Zkusil jsem v konfiguraku Zope (z2.py) dat tohle:

# Localization support
# LOCALE_ID=None
LOCALE_ID=cs_CZ

C:\Program Files\zope-web\lukesh251>bin\python z2.py -L
Traceback (most recent call last):
  File "z2.py", line 368, in ?
    LOCALE_ID=cs_CZ
NameError: name 'cs_CZ' is not defined