[python] Python - taková skoro školní úloha

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Červenec 30 15:42:30 CEST 2002

On Tue, Jul 30, 2002 at 03:20:28PM +0200, Radek Kanovsky wrote:
> Jde to udelat velmi jednoduse vytvorenim DOM reprezentace HTML
> dokumentu. Je to ale neefektivni a rychlejsi je pouzit nejaky SAX nebo
> SGML parser, ale tohle zase funguje spolehlive i na ponekud nestandardni
> HTML dokumenty a navic to ony "nestandardni" HTML dokumenty samo
> znormalizuje. Tenhle postup vyzaduje mit nainstalovany modul PyXML.

To ale vyzaduje, ze ta stranka bude mit korektni HTML :-) Ja osobne bych se
priklanel k prostemu parsovani textu, tedy pres findy stringu nebo modul re.
Uz jenom z duvodu rychlosti...

--
ViNiL the GNU hippie

Acting is not very hard.  The most important things are to be able to laugh
and cry.  If I have to cry, I think of my sex life.  And if I have to laugh,
well, I think of my sex life.
                -- Glenda Jackson