[python] Python - taková skoro školní úloha

Radek Kanovsky rk na dat.cz
Středa Červenec 31 16:24:00 CEST 2002

On Wed, Jul 31, 2002 at 03:24:24PM +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

> To je paráda, mockrát vám pánové děkuji. Nemáte někdo link na dokumentaci
> pythonu kde by nebylo error404? Zmirroroval jsem si python.org ale je to
> celkem k ničemu.

Na strance http://www.python.org/doc/current/download.html lze
najit odkazy na stazeni dokumentace v ruznych formatech (HTML, PDF..).

> Muzete mi prosim sdelit onu starsi verzi, ktera funguje lepe? Ze bych ji
> podstrcil pythonu 2.1/win32?

Musel bych to zkusit. Ted pouzivam verzi 0.7.1. Mam pocit ze s
verzi 0.6.6 mne to bralo i ty wordy. Ted to hodi nejasnou vyjimku
"Invalid or illegal namespace operation". Obe verze se daji stahnout z
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=6473

> Vyzkousim obe verze. Mozna ale to filtrovani officovskych tagu ála <o:p> by
> nebylo k zahozeni, tak uvidim

Vyfiltrovanim nekterych officovskych tagu a stylu se dokument vetsinou
uplne rozhodi. Prevest takovy dokument na neco rozumneho vyzaduje uz asi
i praci se styly, ktere tam ten word dava. Pokud z takoveho dokumentu
jenom vytahnehte obsah <body> a zakomponujete to do sveho designu, je to
vetsinou katastrofa. Dalsim zadrhelem muze byt kodovani cestiny.
Sam bych neco takoveho potreboval.

Zdravi

Radek Kaňovský