[python] Python - taková skoro školní úloha

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Úterý Červenec 30 12:37:32 CEST 2002

Dobrý den,

potřebuji mít v pythonu (jako skript do Zope) program, který po zavolání s
parametrem souboru, z něj ignoruje vše od začátku do <body cokoli> včetně,
a od </body> včetně do konce souboru. Tedy dá na výstup jen text mezi <body
cokoli>text</body>

HTML Document product do Zope mi nepomůže, protože se dokument musí volat z
URL a nikoli renderovat.

Koukal jsem do manuálu Pythónu a jsem z toho pythómy. V Basicu/Pascalu bych
to napsal (po konzultaci s helpem, programoval jsem naposledy velmi dávno),
ale pythonovská dokumentace jakoby některé věci neměla (nebo bad URL).

Kdyby se to povedlo, byl by to zajímavý variant pro HTML Document.

Díky, JL.