[python] ukazky z pythonu

ViNiL vinil na zagamma.cz
Úterý Červen 4 07:33:00 CEST 2002

On Mon, Jun 03, 2002 at 11:34:55PM -0400, Petr Vanek wrote:
> ahoj,
>
> tak jsem si tady nedávno četl povzdechnutí nad tím, že tady je málo
> dotazů na python, hned to napravím ;-)
>
> nainstalil jsem si tkinter, abych mohl zkoušet dělat prográmky v
> grafice, které by běhaly na win i lin platformě ;-) , ale teď hledám
> nějaké konkrétnější příklady použití, konkrétně řečeno: chci pracovat s
> databází a chci to pro použití s tkinter. existuje nějaký server, který
> shromažďuje ukázky kódu, popřípadě hotové prográmky?

Me docela pomohly jednak programky v knizce (asi jedine) o pythonu a tkinter a
potom "demo" programky ze samotne distribuce pythonu... vsak takovy IDLE
uz je docela velky...
Pripadne mohu doporucit i starsi verze Sketch, PySOL atd... To je jaksi vyhoda
tech interpretovanych programovacich jazyku :-)

--
ViNiL the GNU hippie

Celkem vzato nám mužům ženské hnutí velice lichotí. Ženy se
snaží být nám rovny. To znamená, že představujeme jejich
ideál.
               -- XY