[python] preco len

Ivan Ivanov ivanov na i3.kar.elf.stuba.sk
Pátek Červen 21 11:05:32 CEST 2002

Suhlasim s Milanom!

> Opravdu se to dotyka neciho narodniho vedomi?
Neviem ci zrovna ide o narodne vedomie, ale pokial bude nejaky novacik na
Slovensku hladat MailList pre Python a na stranke Python.org najde odkaz na
CZ a plny nadeji bude tyzden hladat nejaky SK. Po tomto odboji zisti, ze z
uvodu bol, ale potom doslo k "spojeniu sil", tak mozno mal tyzden zbytocnu
pracu, aj ked vysledok isto bude stat za namahu :-), t.j. ide skor o
informacnu hodnotu ako o narodne vedomie, teda aspon mne!

>Ja dyztak poslu bugreport.
Ja som za, ale ak to mas robit iba pre mna, tak sa nenamahaj!

I3