[python] design

Jan Jakubuv cbboy na matfyz.cz
Neděle Červen 23 22:15:56 CEST 2002

Petr Vanek wrote:

> mne by se libil dezen (=design) ala animovane titulky k letajicimu
> cirkusu...
>
> ale souhlasim s tim, ze v pripade tohoto webu je grafika az na 17 miste
> v poradi dulezitosti

Podle mne nezalezi na designu stranek, ale na informacich, ktere
poskytuji. Z osobni zkusenosti se mi zda, ze strohy design implikuje
vetsi kvalitu a mnozstvi informaci. Nevidel jsem moc stranek ve flashi,
kde by krome litajicich car bylo jeste neco duleziteho. Takovy je dnesni
svet.

"3.1416" ? -- You didn't curve the space enought !!!