[python] ukazky z pythonu

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Červen 4 05:34:55 CEST 2002

ahoj,

tak jsem si tady nedávno četl povzdechnutí nad tím, že tady je málo
dotazů na python, hned to napravím ;-)

nainstalil jsem si tkinter, abych mohl zkoušet dělat prográmky v
grafice, které by běhaly na win i lin platformě ;-) , ale teď hledám
nějaké konkrétnější příklady použití, konkrétně řečeno: chci pracovat s
databází a chci to pro použití s tkinter. existuje nějaký server, který
shromažďuje ukázky kódu, popřípadě hotové prográmky?

protože chci pracovat s lokálními databázovými soubory, nechci žádný
sql, jaký db formát mi doporučíte? podle dokumentace použiji asi
berkeley db library - bsddb. našel jsem i DB2 modul a docela se mi
líbil, prakticky jsem jej netestoval, ale zdá se mi být nějaký moc
jednoduchý...

díky

p.s. jdu samozřejmě i pomocí google, ale kdyby jste snad o něčem věděli
;-)

--
bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487